قدس آنلاین: آب به عنوان عامل بنیادین در توسعه و رفاه اجتماعی نقش اساسی در تداوم و رونق جامعه دارد پس مدیریت آب شرب به خصوص زمانی که منابع آبی محدود هستند از اهمیت خاصی برخوردار است . اعمال مدیریت مناسب مصرف در منزل و تربیت فرزندانی که قدر اب این نعمت الهی را بدانند لازمه ارتقاء و افزایش آگاهی بانوان در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب است .

ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با بهره گیری از ۶۰۰۰ نفر کانون های بانوان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، طبیعتاً زن بیش از مرد به فرزندان نزدیک است و فضای زندگی عاطفی خانواده دست اوست در نتیجه انتقال فرهنگ جامعه و آماده سازی کودک با مناسبات اجتماعی توسط مادر صورت می گیرد .پس مادر از ارکان اصلی تربیت و عامل شکل گیری شخصیت رفتاری فرزندان محسوب می شود .

از آنجایی که یکی از ارکان اصلی  فعالیت های خانه فرهنگ آب ارتقاء سطح آگاهی و دانش زنان در رابطه با استفاده صحیح از اب شرب می باشد اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی با مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان  اصفهان با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه در میان زنان شاغل و خانه دار  در محل خانه فرهنگ آب انجام شد .

در این جلسه مقرر گردید خانه فرهنگ آب به کلیه کانونهای بانوان با جمعیتی بالغ بر 6000نفر معرفی شود و از ظرفیت آموزشی خانه فرهنگ آب  در جهت آموزش و با هدف ارتقاء سطح دانش بانوان خانه دار در زمینه فرهنگسازی مصرف بهینه آب استفاده شود. همچنین جلسات آموزشی  ویژه کلیه مشاورین بانوان دستگاهها در خانه فرهنگ آب تشکیل گردد و از امکانات آموزشی خانه فرهنگ آب جهت فرهنگسازی مصرف بهینه برای کارکنان دستگاههایی که متقاضی کلاسهای آموزشی در محل خانه فرهنگ آب یا سازمان خود می باشند انجام پذیرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.